Dag 9 og Dag 10

Dag 9 – Mobilen min

Jeg har iPhone 4:) har hatt det over et år, og er kjempe fornøyd med den 🙂 jeg har ikke klarer å knuse skjermen på den. det er bra 🙂 skulle ha lagt ut bilder, men har ikke noe bilder av den.

Dag 10 – Min verste uvane

Min verste uvane er litt vanskelig og finne ut av, fordi jeg har mange uvaner. Men hvem som er verst, vet jeg ikke gitt. Men det er nok det at jeg er veldig flink til å trykke meg selv ned. og se på alt jeg gjør er negativ. Jeg er ikke veldig flink til å tenke posetiv om meg selv og ting jeg gjør og lager.

Så det var det verste uvane min .

2 kommentarer til «Dag 9 og Dag 10»

  1. Godt du er fornøyd med telefonen din, uknuselig skjerm skulle jeg å hatt hehe 🙂 Uff ja den uvanen er ikke god å ha, men lettest å få.. Håper du klare å se alle positive sider ved deg selv og alt det gode du gjør..vet hvor vanskelig det..

    *klemmer*

Legg igjen en kommentar