Litt info om meg

Jeg skulle ha skrive et innlegg som åssen det går, og hva jeg har drivet tiden med i det siste. Men jeg er ikke helt i form, så da blir det heller en lite liste om meg selv:) Så får jeg heller skrive litt i morra, vis formen er bedre:) Håper dere liker lista:D

Lista

Hvor er mobiltelefonen din?
Den ligger i bukselomma min;)

Hvor er din andre halvdel?
Jeg har begge mine deler;) jeg er en hel person

Håret ditt?
Krøllete, henger løs ned

Humøret ditt?
Humøret har vært litt av hvert i dag. Jeg har kos meg i dag, og jeg har vært trist. Så litt av hvert;)

Planen for dagen?
Jo, nå er den jo kveld da, så jeg har ikke andre planer ennå å slappe av med film og brus<3 så blir det å legge seg etter hvert:)

Det beste du vet?
Det er å være med venner( vis jeg ikke er ned i bunn), Sove liker jeg veldig godt (Da er den ikke noe tanker eller noe), Så vet jeg ikke mer

Hva drømte du i natt?
Det husker jeg ikke,

Ditt livsmål?
Jeg har lyst til å bli fotograf, mest av det naturfotograf. Så jeg må bare klarer å tørr å søke på skolen om foto. Håper jeg tørr snart:)

Rommet du er i?
Kjellerstua, skal se på netflix nå:)

Hobbyen din?
Jeg liker å ta bilder, og jeg liker å lage mat. Også liker jeg natur og friluftliv

Din store skrekk?
Edderkopper

Hvor vil du være om seks år?
Jeg vet ikke, men håper jeg er i utdanning om foto eller noe annet, eller om jeg har blitt fotograf og jobber som det.

Hvor var du i går kveld?
Hjemme og så på tv og skrive på fotobloggen min:)

Noe du ønsker deg?
Jeg ønsker meg å dra til usa igjen, afrika eller andre sted for å ta bilder. Også ønsker jeg meg ipad og nye ting til foto. Som skriver eller noe annet

Hvor vokste du opp?
Jeg har vokst opp på ulefoss, et nydelig sted

Det siste du gjorde?
Kjørt bestevennen min hjem:)

Klærne dine?
Det er trening tøy;)

Husdyra dine?
Har en gordon setter som heter felix (5år), også har vi noe fisker.

Dataen din?
Jeg har to data, jeg har en acar og en macbook pro<3 mac bruker jeg bare når jeg skal jobbe meg bilder:)

Det beste du eier?
Jeg vet ikke,

Savner du noen?
Ja, det gjør jeg:)

Bilen din?
Bilen min er en suzuki, husker ikke åssen modell det er. Men det er helt perfekt:)

Når grein du sist?
Husker ikke

Sommeren din?
Ikke noe bestemmt ennå, vet jeg skal på bloggtreff igjen:)

Elsker noen?
Nei, kan ikke si det.

Favorittfarge?
Svart og blå

Når lo du sist?
På søndagen

 

Håper dere likte lista:)

Legg igjen en kommentar